۱۳۸۷ آبان ۸, چهارشنبه



یک سالن زیبایی در واشنگتن، از ماهی‌‌های کوچک بدون دندان برای پدیکور استفاده می‌کند.

مشتری پاهاشو به مدت ۳۰ دقیقه توی یک ظرف که حدود ۱۰۰ ماهی‌ معروف به دکتر ماهی‌ در اون هست قرار میده و این ماهی‌‌ها پوست‌های مرده دور ناخن را میخورند بعد یک پدیکوریست یک پدیکور معمولی‌ هم روی پا انجام میدهد (احتمالا چون ماهیها لاک زدن بلد نیستند).
شروع این سرویس از ماه جولای بوده و اینقدر طرفدار داشته که تا ۳ ماه همه وقتها رزرو شده بوده ولی‌ ماه قبل بازرس‌های بهداشتی سالن را مجبور میکنند که این نوع پدیکور را متوقف کنند چون ماهی‌‌ها بعد از تموم شدن کارشون با یک مشتری و قبل از سرویس دادن به مشتری بعدی باید ضد عفونی‌ بشوند!!
مدیر سالن برای اعتراض تی شرتهای رو درست کرده که روش نوشته "پای من ، انتخاب من"، و به طرفدارانش میده که بپوشند (البته با این جماعت بی‌ درد احتمالا این شعار انتخاباتی ریییس جمهور بعدی امریکا هم خواهد بود).

من شخصا هیچوقت پدیکور نکردم، با مانیکور مشکل ندارم ولی‌ اینکه یک نفر بخواد بشینه و پاهای منو تمیز کنه و پاشنه هامو سوهان بزنه غمگینم میکنه، تو لیست عجایب و غرایب من این توهین به کرامت انسان به حساب میاد.
با این حساب این روش به درد من یکی‌ میخورد مخصوصا که طرفدارانش معتقدند که بهترین پدیکور عمرشون رو این ماهیها انجام دادند، ولی‌ فقط تصور اینکه نشسته باشی‌ در حالی‌ که پوست تنت داره توسط ماهیها خورده می‌شه هم دلمو آشوب میکنه، یه جوری مثل مرگ میمونه.

۷ نظر:

ناشناس گفت...

مدير محترم وبلاگ عسل خاتون
با سلام،
نامه ای جهت معرفی مجموعه سایت های علمی پارس درگاه تهیه گردیده است. با توجه به اینکه در وبلاگ ایمیل مشخصی برای ارتباط با شما وجود نداشت، مي توانيد متن نامه ها را در آدرس هاي:

1) http://parsdargah.team.googlepages.com/name-moarefiSite-87-7-22.gif
2) http://parsdargah.team.googlepages.com/name-darjebanner-87-7-22.gif
مشاهده نماييد.
با احترام
هيات امناي مجموعه سايت هاي علمي پارس درگاه

ناشناس گفت...

بهناز جان من هم از این روش خوشم نمیاد بهتره که آدم کارهای بهداشتی خودش رو خودش انجام بده . طفلک ماهی ها.
شهربانو

پريا گفت...

سلام عسل.اجازه دارم تو لیستم داشته باشمت؟در مورد ماهی ها و پدیکور هم خیلی موافقم.فک کسی بخواد پاهامو پدیکور کنه یقک!!! چاهای من همیشه به تناوب بوی پلو و گربه مرده و یا حتی پفک می دن

ناشناس گفت...

khodaish kheili hal be ham zane man ke az arayeshgah raftan kolan farrariam !midooni donya kheili koochike vaghean baram jaleb bood ke ma too 1 madrese boodim !

ناشناس گفت...

با سلام
خبرخوان «ایرانیان کانادا» در پرشین‌بلاگرز ارائه شد و از این پس آخرین مطالب شما پس از انتشار در این خبرخوان قابل‌استفاده علاقه‌مندان خواهد بود. همچنین نام وبلاگ شما در لیست این دسته از وبلاگ‌ها قرار دارد.
http://persianbloggers.blogspot.com/2008/11/canada-p.html
http://persianbloggers.blogspot.com/2008/11/canada-l.html

ناشناس گفت...

man in ravesho tajrobe kardam kheili khoooooobe amma adam hamash ghelghelakesh miad.....

shazde khanum گفت...

tu malaysia kheyli in kar ro mikonan esmesh ham fish spa hastesh. be nazare man ham chendesh avar va tarsnake zende zende khorde shodan!